Re: A propos cen Neo.

Autor: Czapla (czapla_at_megapolis.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 17:11:32 MET DST

oj... ta TPSA.. Czy ty Jarek tez jest z okolic Otwocka ?? Bo ja od mojego
BOK nie otrzymalem zadnego pisma typu "..brak mozliwosci...". Ani ja nie
dostalem ani 18 innych osob z sposrod tych 200 ktore oczekuje :( . Moze to
dobrze moze zle. Pare tygodniu temu napisal list do dyrektora TPSA w
Warszawie. Wczoraj dostalem odpowiedz w ktorej jest napisane "... usluga SDI
bedzie dostepna w Pana rejonie w drugiej polowie b.r. ... " Ciesze sie...
ale jakos do konca nie wierze slowom Pana dyrektora? Czy wy byscie uwierzyli
? Czy to wystarczajaco wiarygodne zrodlo ? Ciekaw jestem czy ktos z Was tez
jest w takiej sytuacji? Czekam na odpowiedzi ;)

Pozdrawiam,

Czapla

Neo
ale