Re: Kiedy ktoś zrobiporządekz IRCnetem

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 23:57:35 MET DST

Marcin Krakowiak <m.krakowiak_at_fiber.net.pl> wrote in

> bardzo chetnie to robilismy we wspolpracy z innymi ofiarami
> naszych klientow, niestety w tym przypadku info dotarlo do nas w
> postaci telefonow serwisowych

            Odpowiedz na proste pytanie: czy w tej chwili masz możliwość
natychmiastowego (załóżmy 1 dzień) odcięcia konkretnego swojego klienta
od konkretnej usługi na wniosek (np. e-mail) IRCopa? Jeśli tak, to IMO
powinni Cię podłączyć, jeśli nie - masz problem, bo masz dziurawy
system ustalania odpowiedzialności. IMO to normalne, że jeśli nie
jesteś w stanie zapewnić kontroli na niższym poziomie, to zostanie ona
zapewniona na wyższym.

--
/****  Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
*****       Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję      *****