Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 00:00:20 MET DST

"KOMINEK" <kominek_at_konto.pl> napisał
> Moim zdaniem - tak.
> Wolnoc Tomku w swoim domq.

Domeq Tomeka jest we Wrocku. Pl.* newsgroups maja nieco
szerszy zasieg.

> Wiesz, nie bardzo kumam tok twojego myslenia. Kojarzy mi sie on z - nie
tak
> odlegla - epoka, z ktorej cale szczescie sie uwolnilismy.
> Prawie, bo w ludziach takich jak ty widac pozostalosci.

Czy to, co ponizej, jest rozwinieciem powyzszej mysli?

> Wyobraz sobie, ze zakladasz firme. Na poczatku o malym zasiegu, wielu
> twoich znajomych nie wierzy w jej powodzenie, ale ty z uporem maniaka
> starasz sie rozbudowac j0m. Z biegiem lat twoja firma staje sie potezna na
> caly kraj, zatrudnia tysiace ludzi, jest miejscem zarowno pracy, jak i
> sposobem na zycie(a czemu nie;-)].

Skoro wpadamy w taka konwencje, to juz raczej proponuje "zakladasz
fundacje".
Ale i firma, ktora przekroczy pewne parametry, czy to sie komus (chocby
i samemu wlascicielowi) podoba, czy nie - musi podporzadkowac sie
bardziej rygorystycznym przepisom, niz te obowiazujace firmy male.

> KOMINEK [uowca uosi]

Pozdrawiam,

Moi