Re: Kiedy ktoś zrobiporządekz IRCnetem ?

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 04:23:49 MET DST

Piotr Meyer wrote:

> Nie chcę się czepiać, ale czy planując wdrożenie takiej usługi,
> nie wzieliście nawet pod uwagę systemu pozwalającego w sposób
> prosty i jednoznaczny na namierzenie rozrabiającego osobnika?

bardzo chetnie to robilismy we wspolpracy z innymi ofiarami naszych klientow, niestety w tym przypadku info
dotarlo do nas w postaci telefonow serwisowych

> Gdybyście zrobili to od samego początku, zadbali o to, aby
> informacja o sposobach kontaktu z Wami/możliwościach ścigania
> zachowujących się nieodpowiednio typków była łatwo osiągalna
> dla potrzebujących (czytaj: administratorów) to chyba sprawy
> by nie było...

nie byloby problemu gdyby wykazac odrobine dobrej woli, ale odpowiedz na nasz mail:

FIBERNET:
  Informuje iz sprawe niewlasciwych zachowan w oparciu o logi jakie z
  pewnoscia posiadacie jestesmy rozwiazac z danym osobnikiem osobiscie
  gdyz wykazy i logi z polaczen posiadamy.
  Prosil bym tez o informowanie nas o taki postepkach a nie blokowanie
  domeny.
  Jestesmy bardzo zaniepokojeni waszymi decyzjami bez zadnych porozumien z
  nami czyli dysponentem domeny now-acc.pl czyli FIBERNETEM.
IRCOP
  Chyba Ci się coś pomyliło. My nie musimy się z wami w żadnej
  sprawie porozumiewać. Nie jesteśmy z wami związani żadnym układem.

ciezko uznac za zachete do pomocy/wspolpracy

pozdrawiam,
Marcin Krakowiak
http://www.fiber.net.pl