Re: Kiedy ktoś zrobi porządek

Autor: Robert Redziak (spambox_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Mon 06 May 2002 - 19:25:46 MET DST

On Mon, 6 May 2002 02:26:01 +0000 (UTC), Robert
<rr4_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Może w końcu jakaś firma naprawdę zdecyduje się pozwać do sądu jakiegoś opa
> czy też uczelnię na której stoi serwer. Bardzo byłbym ciekaw wyniku takiej
> sprawy - choć wydaje mi się, że ten może być tylko jeden.

 Tak, jeden.

> Nowy tekst miałby mniej więcej takie brzmienie: "Szanowny Panie. Uprzejmie
> informuję, że jeden z użytkowników Państwa sieci naruszył zasady ... i w
> związku z powyższym bardzo proszę o ..."

 Mylisz się. Chciałeś powiedzieć ,,Szanowni Państwo. Ponieważ
 ostatnio nasilają się przypadki nadużywania przywileju jakim
 jest dostęp do IRCNetu postanowiliśmy zaprzestać dalszego
 udostępniania tej usługi...''

> Ciekawe kto będzie pierwszy ... ?

 Napieraj. Ale najpierw uświadom sobie, że dostęp do IRCNetu jest
 dla Ciebie przywilejem, nie prawem.

 r.

robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net
      p l u k w a   z o n e    s u p p o r t   t e a m