Re: Kiedy ktoś zrobi porządek

Autor: Marcin Głowacki (marcing_at_bsd.org.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 19:23:19 MET DST

In article <3CCC3AD4.9295DEFC_at_fiber.net.pl>, Marcin Krakowiak wrote:

> widzisz w tym problem, ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby dowiedziec sie jak to dzialalo
> FYI: klient kupowal w sklepie (calkowicie anonimowo) karte pre-paid z zdrapka potem biegl do komputera i
> dzwonil, z callbackiem lub bez, niestey TPSA nie zawsze przekazywala nam numer osoby dzwoniacej, przy zakupie
> nastepnej karty ident wygladalby inaczej... oczywiscie dalo sie to zrobic ale to jakby Cie nie interesowalo...
> latwiej bylo przesunac rozmowe o rok

Człowieku, zrozum wreszcie jedną rzecz.
Nieistotne kto jakie zdrapki kupował, gdzie biegał i jak się wdzwaniał
ani jakby wygądał 'ident' gdyby kupił następną kartę.
Istotne jest to, że Twoja sieć jest skonfigurowana _nieprawidłowo_ i jak to
już zostało powiedziane, nie umożliwia na jednoznaczne zidentyfikowanie Twoich
użytkowników. I to jest *fakt* _który_ Ciebie dyskwalifikuje.
Ja na Twoim miejscu zamiast wypłakiwać się na forum listy generując
niepotrzebny ruch w sieci zastanowiłbym się _jak_ rozwiązać ten problem
(technicznie oczywiście). Ale Ty zapewne tego nie zrobiłeś, bo przecież
łatwiej naskarżyć na IRCopa na forum listy nie ?
Nie *ludzie* wiedzą, jacy *oni* są źli!

Długo powstrzymywałem się od tego, by wtrącić swoje trzy grosze do tegoż
tematu. Ale jak to czytam to się po prostu we mnie gotuje ....
Jedna wielka dziecinada ...

> ja bym to nazwal informowaniem... chyba ze jest sie osoba strachliwa

Ciekawy sposób informowania preferujecie ...
Swego czasy mnie i mojego kolegę jeden ze spamerów też straszył sądem ...
A to wszystko dlatego, że nie potrafił zrozumieć kilku elementarnych, ale
*bardzo ważnych* zasad, które panują w sieci.

Przyłączam się do prośby Piotra.

--
Marcin Glowacki, sys-adm, MG4854-RIPE