oczekiwanie na SDI/Neostrade ??

Autor: Czapla (czapla_at_megapolis.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 16:21:14 MET DST

    Witam wszystkich... od okolo 1/2 roku oczekuje na zalozenie SDI.
Mieszkam w jozefowie kolo otwocka. Jest juz w jozefowie jedna "polka"
dostepowa (120 "miejsc") ale niestety jest pelna od samego poczatku kiedy ja
zalozyli (okolo roku temu). Teraz nikt nic za bardzo nie wie w BOK. Raz
slysze ze bedzie SDI od czerwca... raz slysze ze tylko neostrada... a
czasami nawet slysze ze mozli ze ani jednego ani drugiego nie bedzie. z tego
co wiem w BOK czekaja 93 podania o zalozenie SDI. Probowalem w wielu
miejscach.. dzwonilem nawet do infolinii Neostrady. Probowalem jak zwykle
pare razy.. aby porownac odpowiedzi konsultantow. Wszyscy mowili podobnie..
ze jak narazie nic nie wiedza.. ale w polowie maja maja miec liste z
miastami w ktorych bedzie Neostrada. Wiem ze nie jestem jedynym ktory czeka
na stale lacze. Niestety mam tylko TPSA... i nic innego do wyboru. Czekanie
nie jest jeszcze takie tragiczne.. ale czy moze ktos z Was wie kiedy i czy
wogule bedzie SDI/Neostrada w Jozefowie??... Mysle ze ktos z Was napewno wie
cos wiecej niz ludzie z BOK.... Dzieki wielkie za pomoc

--
Pozdrawiam,
Czapla