Re: oczekiwanie na SDI/Neostrade ??

Autor: Jarek Zgoda (jzgoda_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 15:27:14 MET DST

Czapla <czapla_at_megapolis.pl> napisał(a):

> Mieszkam w jozefowie kolo otwocka.

Mam to samo w Wołominie. Pani (nb. bardzo miła) powiedziała, że "może w
drugim półroczu" i że "mam szczęście, bo jestem na światłowodzie" (pół miasta
ma stare, miedziane kable i jest podłączonych do historycznego Strowgera).
Podobnie jak w Józefowie, to jedyna możliwość uzyskania stałego łącza. Płakać
mi się chciało, ale nie mam żadnej alternatywy - w AsterCity nie powiedzieli
mi nawet, że "mam szczęście". Po prostu nie i już...

Zdrówko
Jarek Zgoda