Re: oczekiwanie na SDI/Neostrade ??

Autor: Pablo (beer_at_silesianet.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 21:31:52 MET DST

> na stale lacze. Niestety mam tylko TPSA... i nic innego do wyboru.
Czekanie
> nie jest jeszcze takie tragiczne.. ale czy moze ktos z Was wie kiedy i czy
> wogule bedzie SDI/Neostrada w Jozefowie??... Mysle ze ktos z Was napewno
wie
> cos wiecej niz ludzie z BOK.... Dzieki wielkie za pomoc

paanie....
widze, ze tepsy jeszcze nie znamy
u mnie jest 15 (slownie - pietnascie) SDI na miasto ok 100.000
mnie tez powiedzieli, ze sie nie da i nie bedzie sie dalo w najblizszej
przyszlosci ale po jednym takim telefonie gdzie trzeba przyszli na nastepny
dzien...
teraz mi SDI padlo i czekam juz ponad 2 tygodnie na naprawe , codziennie sie
dowiaduje, ze jutro - chyba znowu musze zadzwonic... oto polska wlasnie...

--
Pozdrawiam
Pawel Figura