Re: oczekiwanie na SDI/Neostrade ??

Autor: ArekS (mlociarz_at_warszawa.eta.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 22:09:33 MET DST

Czapla wrote:
> Witam wszystkich... od okolo 1/2 roku oczekuje na zalozenie SDI.
> Mieszkam w jozefowie kolo otwocka. Jest juz w jozefowie jedna "polka"
> dostepowa (120 "miejsc") ale niestety jest pelna od samego poczatku kiedy ja
> zalozyli (okolo roku temu). Teraz nikt nic za bardzo nie wie w BOK. Raz
> slysze ze bedzie SDI od czerwca... raz slysze ze tylko neostrada... a
> czasami nawet slysze ze mozli ze ani jednego ani drugiego nie bedzie. z tego
> co wiem w BOK czekaja 93 podania o zalozenie SDI. Probowalem w wielu
> miejscach.. dzwonilem nawet do infolinii Neostrady. Probowalem jak zwykle
> [...]

Witaj
Mieszkam nie daleko bo wlasnie w Otwocku. SDI dostalem raczej szybko bo
wciagu 2 dni. Przyszedlem, wzielem pudelko i tyle mnie widzieli.
Ostatnio bylem i pytalem sie o neostrede. Powiedzieli, ze najwczesniej
pod koniec roku, z kolei kolega ktory podobno ma znajomoge w TP mowil ze
juz niedlugo ma cos byc. W koncu nic nie wiem czyli normalka. Co
najlepsze podobno teraz trzeba dac niezla lapowke za to ze otrzyma sie sdi

pozdrawiam
Arek