Re: Usenet w portalu Gazeta.pl

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 21:15:38 MET

Usenet Gazeta.pl, napisał(a):

> A jakim problemem są niusy.onet.pl? Chętnie podyskutuję, żeby w przyszłości
> nie "być takim samym". Co do moderatora to Piotr po prostu na tyle długo
> siedzi w temacie, że rozumie po prostu o czym jest ta grupa. Czemu tu się
> dziwić? Może chyba raczej malkontenctwu i czepialstwu co poniektórych? :)

Ok wycofuje sie z zarzutu co do moderatora. A co do Niusy onetu ... mamy
wlasnie przyklad na p.c.o.a takiego osobnika - wiem ze osoba o tak niskiej
kulturze moze sie trafic wszedzie ale jakos najczesciej sla wlasnie z
Onetu - moze mam mylne odczucia. Chociaz z drugiej strony jak bedzie
dalej reagowac z taka predkoscia jak teraz to moze sie tego uniknie.