Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 21:15:17 MET

Adam Gasiorski wrote:

> Nie popieram dzialan TPSA, ale w tej kwestii mam inne zdanie:
>
> Wzmiankowane druty zostale sprzedane przez Skarb Panstwa !!! Nie dane, a
> sprzedane !!!
> Pieniadze ze sprzedazy posluzyly do zasilenia budzetu, a ten jest
> potrzebny do wspolczesnego modelu panstwa takiego jak nasze....

Chyba nie za bardzo zrozumiałeś o czym mowa. Do końca lat 80-tych jak
jakakolwiek firma chciała od TPSA więcej telefonów/teleksów/łączy
a par miedzianych brakło (a brakło - w W-wie np. przez całe lata nie kładziono
nowych) to warunkiem konieczny był taki: "OK, ale połóżcie na własny koszt
własny kabel i przekażcie nam aktem darowizny to my was podłączymy".
Nie chcę się wdawać w dyskusje prawne ale na filmach to zwykle podobne rzeczy
to głównie mafia w Ameryce uczyła robić -))

A że Skarb Państwa _sprzedał_ akcje spółki akcyjnej to jest zupełnie inna
melodia.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-