Re: Usenet w portalu Gazeta.pl

Autor: Usenet Gazeta.pl (usenet_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 18:45:58 MET

fidor_at_hoga.pl (Adam =?ISO-8859-1?Q?Ku=B3agowski?=) napisał(a):

> Do korzystania z Portalu GW zaprasza nas jakis anonim nie potrafiacy
> oddzielic sygnaturki. I mamy to powaznie traktowac ?

Anonimów w tym wątku jest > 1. Można traktować niepoważnie. Nie ma nakazu
traktowania poważnie :)

> PS - jak to przeszlo przez moderatora ? No chyba ze patrzy w przyszlosc i
> przewiduje ze portal ten bedzie takim problemem jakim jest aktualnie
> niusy.onet.pl wtedy jestem sie w stanie z nim zgodzic :-)

A jakim problemem są niusy.onet.pl? Chętnie podyskutuję, żeby w przyszłości
nie "być takim samym". Co do moderatora to Piotr po prostu na tyle długo
siedzi w temacie, że rozumie po prostu o czym jest ta grupa. Czemu tu się
dziwić? Może chyba raczej malkontenctwu i czepialstwu co poniektórych? :)