Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 14:39:11 MET

Gdyby ktoś nie wiedział, to:
Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji zgłosił wczoraj sprzeciw wobec
przedłożonego przez TP SA projektu cennika dzierżawy łączy
telekomunikacyjnych z powodu jego sprzeczności z przepisami ustawy Prawo
Telekomunikacyjne. Tym samym cennik nie może wejść w życie.

Reasumując:
- łącza zestawiać muszą
- modyfikować sygnału (montować filtrów) nie mogą
- nie mogą również uzależniać ceny od przepustowości linii dzierżawionej

Gratulacje dla pana Prezesa URT !!! Takie działania przywracają mi nadzieję
na normalne funkcjonowanie przynajmniej fragmentu tego państwa.
Ciekaw jestem jakiej ekwilibrystyki dokona pan Rataj odpowiadając na
sprzeciw URTu.

pozdrowienia,
Z.