Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 15:31:34 MET

Zbigniew Sikora, napisał(a):

> Gratulacje dla pana Prezesa URT !!! Takie działania przywracają mi nadzieję
> na normalne funkcjonowanie przynajmniej fragmentu tego państwa.
> Ciekaw jestem jakiej ekwilibrystyki dokona pan Rataj odpowiadając na
> sprzeciw URTu.

Uspokoje Ciebie ze wszystko wraca do normy :-( to jeszcze poprzedni prezes
URT mianowany za rzadow AWS, ktoremu konczy sie kadencja za 2 tygodnie.

Pozdrawiam
PS szkoda ze sie mu konczy kadencja oczywiscie

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
I tried switching to gum but couldn't keep it lit.