Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek

Autor: Piotr Żurawski (P.Zurawski_at_NOSPAM.cdp.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 18:04:05 MET

Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał w wiadomości
> Gratulacje dla pana Prezesa URT !!! Takie działania przywracają mi
nadzieję
> na normalne funkcjonowanie przynajmniej fragmentu tego państwa.
> Ciekaw jestem jakiej ekwilibrystyki dokona pan Rataj odpowiadając
na
> sprzeciw URTu.

Naprawdę nie chcem wsadzać kija w mrowisko, ale popatrz na to
z punktu widzenia prywatnej spółki, jaką w tej chwili jest TPSA.
Firma jako podmiot gospodarczy jest ZMUSZANA do świadczenia
określonych usług (dzierżawa łącz), nie może narzucić swojego
cennika.
Pamiętaj, że to już nie jest operator narodowy, ani własność
państwa.
To prywatna firma, świadcząca usługi i płacąca podatki. I musi
jeszcze
udostępniać swoje zasoby, aby ponieść straty finansowe na rzecz
operatorów internetu naprzykład (nie oszukujmy się, udostępniając
łącza nam oni ponoszą straty, bo klienci idą do providerów
tańszych).
Żeby nie było niejasności, sam pracuję w firmie świadczącej usługi
transmisji danych. To trafia również w nas.