Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiek.kielczewski_at_pf.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 18:05:40 MET

Sami popatrzcie co Fri, 22 Mar 2002 13:39:11 +0000 (UTC)
Zbigniew Sikora w <3c9a4693_at_news.vogel.pl> napisał:

> Reasumując:
> - łącza zestawiać muszą
> - modyfikować sygnału (montować filtrów) nie mogą
> - nie mogą również uzależniać ceny od przepustowości linii dzierżawionej

Mam nadzieję, że się mylę, ale zapewniać odpowiedniej przepustowości
chyba też nie muszą. Zawsze można kabelek przeciąć i związać, parametry
spadną bez żadnych dławików...

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

--
Wiem,że sądzicie, iż rozumiecie to, co myślicie, że powiedziałem,
ale nie jestem pewien, czy zdajecie sobie sprawę, że to, co do was