Re: TPSA a polski internet.

Autor: Zygmunt M. Zarzecki (zygmunt_at_malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 16:34:31 MET

> Jak takie cos moze byc wogule dopuszczone? To paranoja. Wymienie kilka

tu sie zgadzam, to jest q..a skandal

> punktow swiadczacych o tym jak bardzo nienawidze TPSA.
>
> 1. Neostrada - ograniczenie transferu. Na to mi brak slow. Lacze 2mbit
> skolei nie jest osiagalne to kieszeni zwyklego internauty.

przeciez w umowie jest pewnie napisane, ze masz limit
zdefiniuj zwyklego internaute

> 2. Fatalne lacza wychodzace na swiat. Przeciazone zbyt, ZBYT bardzo.

i dlugo nie bedzie
pozostaje jeszcze kwestia prawna, dotyczaca kopania rowow na prywatnych
polach

> 4. Drzierzawy lacz TPSA to astronomiczne ceny i ISP nie wyrabiaja z
> placeniem haraczu TPSA.

o tym wiadomo, gorsza rzecza jest szantaz ze strony tpsa

> 5. SDI to mozna nazwac DEMO internetu. Nawet z polowy jego zasobow nie
mozna
> skorzystac (radio, video w czasie rzeczywisctym). O modemowcach juz nie
> wspominam nawet, oni to maja DEMO z Timelimit.

hmm, to zalezy gdzie, znam ludzi w krakowie, ktorzy sobie bardzo chwala sdi
widocznie maja dobry wezel

ja nie narzekam, na predkosc (jestem modemowcem 33.6kbps)
narzekam tylko na dns tepsy (chociaz to powiazane, dns to udp)

> Nie wiem, jak inni ale ja jestem zbulwersowanym tym co tpsa wyrabia z
> polskim internetem. Nasze ceny za dostep do internetu rownaja sie z
Japonia

nie ty jeden

> Dlaczego temat monopolu TPSA na internet nie jest poruszany w Telewizji?
> Moze dopiero jak w wieczornych sobotnich Faktach jako pierwsza wiadomosc
by
> wymienili co TPSA robi z internetem COS by ruszylo?

pewnie maja tam swoich ludzi

> bo narazie wszyscy mowia o tym ze jest zle.... ale nie ma czynu!

co zrobisz?
blokade przed siedziba, zaczniejsz zalewac roztworem soli studzienki

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom