Re: neostrada w Bydgoszczy

Autor: Tomasz Śląski (tslaski_at_skonet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 01:50:22 MET

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <skrzyp_at_hot.pl> napisał:

> Wez pod uwage to, ze na niektorych centralach nie dziala SDI. Sa to
> np.
> analogowe centrale K66 ("Pentaconta"). A tam, z tego co mi sie
> wydaje,
> wdraza sie w pierwszej kolejnosci Neo (zamiast przebudowy centrali).
> Tak
> jest u mnie (stara centrala w Wawie).

Ale bredzisz - _SDI_działa_na_każdej_centrali_, a ściślej, nawet do
działania senso stricte centrali nie potrzebuje.
Neo tak samo. Poza tym K66 z Pentacontą ma tyle wspólnego, że obie sa
krzyzowe - nic ponadto - to zupełnie inne centrale.
Zapraszam po szczegóły na pl.misc.telefonia.

Znam osobiscie co najmniej 2 przypadki dzialania SDI na K66 - jedna juz
wymienili calkiem niedawno (dwa tygodnie temu) na S12 a druga ma sie
nadal dobrze.

Co do wdrażania neostrady - jest jakis nie do konca zrozumialy kierunek
w TPSA, aby tam gdzie jest do wyboru zeby instalowac SDI albo Neo
istaluje sie Neo, bo z ichnich analiz wychodzi ze jest korzystniesza dla
TPSA.

--
TOM
GSM +48 607 81 83 30   GG 139980 TS635-RIPE