Re: neostrada w Bydgoszczy

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 16:34:20 MET

tslaski_at_skonet.pl (Tomasz Śląski) wrote in <a5btia$3c1$1_at_news.tpi.pl>:

/ciach.../

>Ale bredzisz - _SDI_dzia?a_na_ka?dej_centrali_, a ściślej, nawet do
>dzia?ania senso stricte centrali nie potrzebuje.
>Neo tak samo. Poza tym K66 z Pentacontą ma tyle wspólnego, ?e obie sa
>krzyzowe - nic ponadto - to zupe?nie inne centrale.
>Zapraszam po szczegó?y na pl.misc.telefonia.

Masz racje. Kiedys interesowalem sie ta tematyka - ale bylo to
zainteresowanie raczej przelotne :-) Jesli chodzi o SDI na K66
- zasugerowalem sie tym, co kiedys przeczytalem na w/w grupie.
Ale z tego widze w archiwum, okazalo sie w koncu, ze SDI smiga na
kazdej centrali ...co mnie cieszy ! Szkoda jednak, ze nie wszedzie.

>Znam osobiscie co najmniej 2 przypadki dzialania SDI na K66 - jedna juz
>wymienili calkiem niedawno (dwa tygodnie temu) na S12 a druga ma sie
>nadal dobrze.
>
>Co do wdra?ania neostrady - jest jakis nie do konca zrozumialy kierunek
>w TPSA, aby tam gdzie jest do wyboru zeby instalowac SDI albo Neo
>istaluje sie Neo, bo z ichnich analiz wychodzi ze jest korzystniesza dla
>TPSA.

A nie wydaje Ci sie, ze podpiecie Neostrady do analogowej centrali
jest prostsze z technicznego punktu widzenia i - byc moze - tansze
od przystosowywania calosci do wspolpracy z SDI ?

Pozdrawiam,
Wojtek