Re: neostrada w Bydgoszczy

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 21:37:37 MET

m_i_k_u_c_hnospam_at_poczta.onet.pl (mikuch) wrote in
<a594st$b27$1_at_news.onet.pl>:

/ciach !/

>jak ma sie dostep do nestrady i SDI (czyli czy jezeli SDI dziala na
>danym lączu to czy i neostrada bedzie dzialala i na odwrót - gdy dziala
>neostrada to i SDI pójdzie)

Wez pod uwage to, ze na niektorych centralach nie dziala SDI. Sa to np.
analogowe centrale K66 ("Pentaconta"). A tam, z tego co mi sie wydaje,
wdraza sie w pierwszej kolejnosci Neo (zamiast przebudowy centrali). Tak
jest u mnie (stara centrala w Wawie).

Co do dostepnosci - sprawdz (tak jak pisza moi "przedmowcy") na
www.neostrada.pl. Jednak jesli nawet wyswietli sie info, ze Neostrada
jest dostepna - nie skacz z radosci... Moja centrala byla objeta
pilotazem juz na samym poczatku dzialania uslugi, a mimo wszystko caly
czas nie ma podlaczen (z tego co dowiedzialem sie w BOKu). Najwiecej
dowiesz sie wlasnie tam.

Pozdrawiam,
Wojtek