Re: Internet w Warszawie

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 21:16:24 MET

Tomasz Jarzynka wrote:

> Wieść gminna, informacja od ludzi, którzy mają kontakt z managementem
> TPSA i od montera mnie osobiście wystarcza. Nie zaczęli nawet kupować

To powiedzcie temu Famie że też jest głupi i vice versa...

Plotki to ja też słyszę, ale interesuje mnie jakiś dowód na poprawę
zdrowia psychicznego ww managementu. Na razie widać raczej objawy
odwrotne :-(

> sprzętu. Ba, nawet nie zaczęli się przymierzać.

Ba, teoretycznie moga próbowac to zrobić na tym g*, do którego się
trzeba logować. Podobno. Jeden CNE tak twierdził po piwie.

--
I think I'm a clone now  | [ THIS SPACE INTENTIONALLY LEFT BLANK ]
there's always two of me |