Re: Ultimatum od TP SA

Autor: Marek Hall (marekhall_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:57:54 MET

Użytkownik "Marcin Bójko" <bojko_at_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko znajdzie się w Wyborczej. Jak namówię chłopaków z Gospodarki to w
> głownym grzbiecie we wtorek albo w środę. Jeśli nie to w Komputerze 19
> lutego.

Stary

Swietnie, że pracujesz w Wyborczej, ale to co piszesz brzmi trochę jak tekst
dziecka
z przedszkola "mój wujek, który jest majorem, przyjdzie tu z pistoletem i
Cię zastrzeli".
Nie mam zamiaru bronić tu tepsy, też ich nie lubię, ale to co robisz to
przejaw kumoterstwa.
Strach nawet pomyśleć, co będzie gdy ktoś inny Ci podpadnie - też go
będziesz chciał
"załatwić" kolegami z innej redakcji ?

Pozdrawiam
Marek Hall