Re: Internet w Warszawie

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_CUT-THIS.cpi.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 19:09:43 MET

Michal Szokolo wrote:

> A ktoś gdzieś oficjalnie powiedział albo napisał, że nie będzie? Bo w
> cenniku i regulaminie nadal straszą.

Wieść gminna, informacja od ludzi, którzy mają kontakt z managementem
TPSA i od montera mnie osobiście wystarcza. Nie zaczęli nawet kupować
sprzętu. Ba, nawet nie zaczęli się przymierzać.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee_at_.cpi.pl
"Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?