Re: A może Neostradą?

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 21:16:39 MET

Cezar \"Thanatos\" Matkowski wrote:

> Witam!
>
> Jako że sprzyrzyło mi się płacenie dość wysokich rachunków za telefon, co
> jest bolączką każdego chyba modemiarza, mam zamiar w najbliższym czasie
> zainstalować sobie jakieś w miarę normalne łacze. Najpierw myślałem o SDI,
> ale ostatnio wypatrzyłem w ofercie tepsy usługę Neostrada. I tu dochodzimy
> do sedna - czy ktoś z Was miał już z nią jakieś doświadczenia? Bo z wierzchu
> wygląda całkiem sympatycznie - 256 kbps down/64 up, dynamiczny IP, kosztuje

To zależy... ;-)

Jeśli chcesz głównie oglądać WWW, czasem coś ściągnąć itp to ciasny
kanał zwrotny nie boli tak bardzo. Jeśli chcesz coś wysyłać to już
gorzej.

I pozostaje pytanie czy wprowadzą limity transferu, bo jeśli tak, to
Neostrada stanie się nieopłacalna i straci główną zaletę - stałą opłatę.

Mnie - na razie - pasuje. Z drugiej strony, specjalnego wyboru nie
miałem, albo Neo albo modem. Modem wychodził mi na 350, więc...

PS.
 Mój wniosek o SDI lezy już trzeci rok. Widać wygodnie mu w szafie...

--
I think I'm a clone now  | [ THIS SPACE INTENTIONALLY LEFT BLANK ]
there's always two of me |