A może Neostradą?

Autor: Cezar \ (gorgiasz_at_box43.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 19:36:15 MET

Witam!

Jako że sprzyrzyło mi się płacenie dość wysokich rachunków za telefon, co
jest bolączką każdego chyba modemiarza, mam zamiar w najbliższym czasie
zainstalować sobie jakieś w miarę normalne łacze. Najpierw myślałem o SDI,
ale ostatnio wypatrzyłem w ofercie tepsy usługę Neostrada. I tu dochodzimy
do sedna - czy ktoś z Was miał już z nią jakieś doświadczenia? Bo z wierzchu
wygląda całkiem sympatycznie - 256 kbps down/64 up, dynamiczny IP, kosztuje
to 270 złociszy miesięcznie. Tak więc prędkość teoretycznie dwukrotnie
większa niż w wypadku SDI za dwukrotną cenę... A jak to wygląda w
rzeczywistości? Opłaca się w to inwestowac, czy jednak skupić się na SDI,
ewentualnie pokrewnych rozwiązaniach [na stałkę na razie mnie nie stać]? Bo
akurat do Dialogu dostępu nie mam (a w zasadzie mam, ale nie chce mi się
płacić za podciąganie linii :o). Jeśli ma to jakieś znaczenie, to dodam, że
mieszkam we Wrocławiu.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

"W życiu ludzkim - śmierć to rzecz nie nowa,
A i życie samo - nic nowego" - S. Jesienin 27.12.25
Cezar "Thanatos" Matkowski
www.papier.obywatel.pl