Re: Internet w Warszawie

Autor: (szpila_at_antyspam.3w.com.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 15:59:44 MET

WLASNIE TO JEST DOBRE PYTANIE !!!!

> Przejdz sie do centrum sprzedazy [na przyklad na Dabrowskiego], tam
> mozesz sprawdzic samemu jak dziala Aster.
> 4 kompy, 3 dostepne pakiety.

w polsce dostep do sieci to nie para butow ktore mozna kupic w kazdym
sklepie
i przebierac dowoli ... musza Cie chciec podlaczyc a z tym jest problem

mieszkam w wawie w centrum (czerniakowska)
kablowki mnie zlewaja za kazdym razem slysze "2-ga polowa przyszlego roku"
w tepsie podanie o SDI lezy 4-mce

moze ktos zna alternatywne firmy ???

znalazlem firme ATJ podlacza radiowo
mialo byc tak pieknie 1000 podlaczenie (na raty) + 60 miesiecznie ale...
ktos sie ze mna umowil i NIE przyszedl zdzwonilem ale mnie zlewali
wiec NIE POLECAM FIRMY ATJ http://www.atj.pl/

ale moze jest jakas powazna firma ktora swiadczy podobna usluge moze znacie
????

--
<szpila>