Domena kielce.pl i WHOIS

Autor: Grzegorz Bystrzynski (grzegorzb_at_drogowiec.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 16:00:14 MET

Sorki jesli troche OT, ale nie za bardzo wiedzialem gdzie sie spytac.
Jest sobie poddomena zarejestrowana w domenie kielce.pl (np
foo.kielce.pl). Niestety dane, ktore przekazuje whois z www.dns.pl sa
bledne. Nie mam pojecia, kto rejestrowal ta poddomene (to bylo jakis
czas temu), tak czy inaczej podal bledne dane. Teraz pojawia sie
problem: gdzie zglosic sie o zmiane tego wpisu? Od razu mowie, ze NASK
nie obsluguje kielce.pl (http://www.dns.pl/dns-regiony.html). Nslookup
twierdzi, ze domena kielce.pl zajmuje sie Politechnika Swietokrzyska:
AUTHORITY RECORDS:
    -> kielce.pl
        nameserver = sabat.tu.kielce.pl
        ttl = 72919 (20h15m19s)
    -> kielce.pl
        nameserver = eden.tu.kielce.pl
        ttl = 72919 (20h15m19s)
    -> kielce.pl
        nameserver = bilbo.nask.org.pl
        ttl = 72919 (20h15m19s)
Zeby bylo smieszniej, NASK pojawia sie w listingu (ale to kij, bo
pewnie jako support). whois.dns.pl nie podaje danych personalnych.
Wiec do kogo mam sie zglosic? W akcie desperacji mailnalem na
root_at_sabat.tu.kielce.pl (chwilowo bez odpowiedzi).
Jesli ktos ma jakies informacje na ten temat, bede bardzo wdzieczny.

Z powazaniem

Grzegorz Bystrzynski