Re: Internet w Warszawie

Autor: mielony (lis_at_zigzag.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:05:53 MET

 Zadzwoń 0800 127 918 lub BOK 536 43 00-09
firma nazywa się SFERIA (Polpager Sp.zoo)
aktualnie dzierżawi telefony bezprzewodowe (terminale z własnym numerem
np.435 06 00)
do łaczności poprzez VoIP, Nie muszę dodawać o niskich kosztach imp . np.
na tel komórkowy 1 min.-0.90zł , poł Europa 1zł/min.
aktywacja 399zł
abonament tel 49zł
abonament tel. + stałe łacze I-net. (gwarant szybkość 144Kbps ) - 130zł
oferta skierowana na razie na śródmieście
ale ja mam terminal w samochodzie i doskonałą łączność aż do Jeziornej
pzdr
lm