Re: Internet przez SDI w Dolnym Śląsku

Autor: Andy (synthe_at_kki.net.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 00:37:43 MET

Użytkownik "Cugi" <cugixxx_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak zauwazyles sa wyniki powyzej 400, a wcale nie laczylem sie do
> Australii, tylko do Wroclawia.
> W tygodniu jest lepiej, w godzinach popoludniowych wybija nie 400 czy 500,
> tylko 500-800.
> Czy te wydruki pingow i traceroute sa wg ciebie ok?
> Jestem ze Swidnicy na Dolnym Slasku, poniekad do Wroclawia mam 54km i
> routing rzedu 2 hopow.

Nic z tego nie rozumiem ... czy uwazasz, ze publikowanie takich
postow zalatwi sprawe albo sprawi, ze Twoje SDI zacznie dzialac
poprawnie??? Ja tez swojego czasu mialem problemy z SDI polegajace
na tym, ze raz na kilka minut transfer zanikal. Co zrobilem? Po prostu
dowiedzialem sie o numer do czlowieka odpowiedzialnego za SDI
w moim regionie. Zamiast pisac xxxxx posty na p.i.p zadzwonilem
do niego i na drugi dzien wszystko bylo ok. Tobie tez to radze.

Andy