Re: Internet przez SDI w Dolnym Śląsku

Autor: Cugi (cugixxx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 21:11:51 MET

> Nic z tego nie rozumiem ... czy uwazasz, ze publikowanie takich
> postow zalatwi sprawe albo sprawi, ze Twoje SDI zacznie dzialac
> poprawnie??? Ja tez swojego czasu mialem problemy z SDI polegajace
> na tym, ze raz na kilka minut transfer zanikal. Co zrobilem? Po prostu
> dowiedzialem sie o numer do czlowieka odpowiedzialnego za SDI
> w moim regionie. Zamiast pisac xxxxx posty na p.i.p zadzwonilem
> do niego i na drugi dzien wszystko bylo ok. Tobie tez to radze.
>
> Andy

Hmmm... Po pierwsze moje SDI dziala poprawnie, ale tylko do 1 hopa, drugi
juz jest skaleczony (lacze czy sprzet nie mam pewnosci). Problem nie dotyczy
tylko mnie calego regionu. Po drugie, dzwonilem niejednokrotnie, ale badzmy
realistami to zlozony problem niejednostkowy wiec co ja tam moglem
pogadac a tym bardziej moj rozmowca. Po trzecie - nie jestem idiota i wiem
ze tepsy nie zmusze w ten sposob aby przywrocila wydajnosc sieci, ale
jedyne co moge zrobic to naglosnic te sprawe i w ten czy inny sposob dac
wyraz swojemu niezadowoleniu.

Pozdr.
..