Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Mirosław Głaz (glaz_at_mo.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 14:34:08 MET

> ale:
>
> § 8
> TP S.A. zobowiązuje się do świadczenia usługi SDI w zakresie i
> na warunkach określonych w Regulaminie i Umowie.
>
> Moze mam jakies wypaczone podejscie, ale zmiana regulaminu - to nie
zmiana warunkow technicznych > i handlowych, a ..."prawnych" ?

"zastrzega sobie możliwość zmiany warunków technicznych i handlowych " czyli
zastrzega sobie możliwość zmiany treści dokumentów w których są one
określone (Umowa, Regulamin) okreslonych w par 8. :-)) A teraz konia z
rzędem temu kto udowodni, że cała umowa np. nie jest określeniem warunków
technicznych ;-)
Z paragrafu 8 wynika w tym kontekście, że świadczą usługę na warunkach
wskazanych w chwili podpisania umowy, dopóki im sie to podoba.

Tutaj rzeczywiście powinien sie wypowiedziec kompetentny prawnik. To co
dotychczas pisałem to tylko zdroworozsądkowa próba interpretacji
pogmatwanych przepisów, co w kontaktach z tpsa nie zawsze przynosi efekty.

Mirek Głaz
glaz_at_mo.pl