Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 00:28:45 MET DST


Użytkownik "Tomasz Piłat" <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl> napisał w wiadomości
news:9oqugi$6es$1_at_news.tpi.pl...
> Czy uważasz, że firma audiotekstowa to dobre źródło? W końcu im więcej
> "reklamacji" tym mniej pieniędzy dla was..... Najlepszym źródłem jest
> znajomy pracownik TPSA wypowiadający się nieoficjalnie. Np. przy Wild
Dogu..

Ta stopa reklamacji nie ma żadnego wpływu na wysokość przekazywanej sumy do
firm audiotele. Abonent ma cały rok na złożenie reklamacji dotyczącej
wysokości rachunku. To by znaczyło, że po roku dopiero powinno nastąpić
rozliczenie ? TPSA płaci firmie a potem sama się martwi czy ściągnie
pieniądze. Jak klient niewypłacalny to i tak pieniążki pójdą a TPSA jest do
tyłu. Tak została głupio ileś lat temu podpisana umowa i nie słyszałem żeby
ktoś ją zmienił.

--
Pozdrowienia
   kferro_at_idea.net.pl       Andrzej.Podenkiewicz_at_tpsa.pl
   http://www.apotel.republika.pl      ICQ#: 37126106
"Nie martw się o jutro, szlag może cię trafić jeszcze dziś! "


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:02:22 MET DST