Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 17:37:30 MET DST

obi <obi_at_usun.to.skrzynka.pl> wrote:

: Jesli masz przegladanie news w umowie o prace mozesz do tego uzywac
: kont swojej firmy, jednak opinie prezentowane przez ciebie na forum
: publicznym sa wtedy opiniami twojego pracodawcy.
Jasne, czyli na polipie nie moge pyszczyc we wlasnym imieniu. Jak rozumiem,
wlasciwie wszyscy wypowiadaja sie tu w imieniu pracodawcy. Oczywiscie
z wyjatkiem piszacych z kont prywatnych, free etc. He? Jesli tak, to jest
paranoja. Jesli nie - dlaczego ja mam byc dyskryminowany?

: Jesli nie nalezy
: to do twoich obowiazkow, pracodawca moze cie zwolnic za uzywanie
: firmowych kont w prywatnych celach.
A moze z drugiej strony: co nie jest zabronione, to jest dozwolone...?

-Mirek