Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:24:36 MET DST

Użytkownik "Mirek Luc" <mirecki_at_nask.pl> napisał w wiadomości
| obi <obi_at_usun.to.skrzynka.pl> wrote:
|
| Jasne, czyli na polipie nie moge pyszczyc we wlasnym imieniu. Jak
rozumiem,
| wlasciwie wszyscy wypowiadaja sie tu w imieniu pracodawcy.
Oczywiscie
| z wyjatkiem piszacych z kont prywatnych, free etc. He? Jesli tak,
to jest
| paranoja. Jesli nie - dlaczego ja mam byc dyskryminowany?

Tak trudno to pojac? Piszac z konta sluzbowego jestes
identyfikowany z pracodawca. Twoje zachowanie przeklada sie na
opinie o firmie. Zwlaszcza kiedy "pyszczysz". Jesli nie stac cie na
konto platne mozesz zalozyc konto darmowe (jesli nie wiesz jak to
sluze pomoca). Nie rozumiem gdzie tu widzisz paranoje?

| : Jesli nie nalezy
| : to do twoich obowiazkow, pracodawca moze cie zwolnic za
uzywanie
| : firmowych kont w prywatnych celach.
| A moze z drugiej strony: co nie jest zabronione, to jest
dozwolone...?

A moze pracodawca zaplacil ci za wykonywanie okreslonych
obowiazkow? Ktos ci placi za wykonywanie pracy i dostarcza narzedzi
jakich do tego potrzebujesz a ty wykorzystujesz owe narzedzia do
"pyszczenia" na newsach. Nadszarpujac przy okazji opinie o firmie i
jej pracownikach wsrod potencjalnych klientow.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl