Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 21:05:57 MET DST

Użytkownik "Mirek Luc" <mirecki_at_nask.pl> napisał w wiadomości

| Chyba niezbyt uwaznie przeczytales, co napisalem. I zapewne
zupelnie
| przypadkowo nie zauwazyles, ktory fragment skomentowalem. W ogole
nie
| odnioslem sie do jego opinii.

Odniosles sie do jego opini nt. dyrektora, napisal o swoim braku
szacunku dla jego osoby. Uwazasz ze brak szacunku dla twojego
dyrektora jest chamstwem. Masz prawo uwazac swojego dyrektora za
najwyzsza i najswiatlejsza istote na swiecie ale nie mozesz nazywac
czlowieka chamem poniewaz mysli inaczej.

| : Zwlaszcza jesli uzywasz do prywatnych celow konta firmowego.
| Prywatnych??? Bredzisz!

Jesli masz przegladanie news w umowie o prace mozesz do tego uzywac
kont swojej firmy, jednak opinie prezentowane przez ciebie na forum
publicznym sa wtedy opiniami twojego pracodawcy. Jesli nie nalezy
to do twoich obowiazkow, pracodawca moze cie zwolnic za uzywanie
firmowych kont w prywatnych celach.

| : Nie
| : swiadczy to dobrze o twoim pracodawcy.
| Ponownie: bredzisz.

Poziom kultury pracownikow _swiadczy_ o pracodawcy. Czlowiek
obdarzony odrobina kultury napisalby iz nie mam racji i poparlby to
jakims argumentem. Z pewnoscia nie stwierdzilby iz jego rozmowca
"bredzi".

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl