Re: Czy jest wolny internet w polsce? [ Off Topic ]

Autor: Piotrek Kapczuk (piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 17:33:37 MET DST

"Paweł Pluta" <hal9000_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> On Wed, 19 Sep 2001 17:46:53 +0200, Piotrek Kapczuk
> <piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl> wrote:
> [...]
> [...]
>
> Mon petit,

> to że się dowartościowałeś, jaki to jesteś uczuciowy i wrażliwy,
> tudzież jakim to jesteś obywatelem świata, skoro wzruszasz się
amerykańskimi
> problemami, to nie jest robienie dobrego usprawiedliwiające spam.

Kochana Mamo Pajacyka.

Piszę do Ciebie ponieważ zachowanie Twojego synka Pajacyka trochę mnie
dzisiaj zmartwiło. Otóż dzisiaj, podczas zabawy w piaskownicy, jeden z
chłopców potknął się nieszczęsliwie o murek i rozbił sobie nos. Broczący
krwią chłopczyk, próbując się podnieść, upadł na Pajacyka i jego babki z
piasku. Pajacyk zamiast pomóc koledze wstać, bardzo się rozgniewał i
powiedział, że nie życzy sobie, aby ktokolwiek niszczył jego babki z piasku,
a tym bardziej brudził go krwią.

Wydaje mi się, że dobrze byś zrobiła, gdybyś wzięła synka na kolana i
wyjaśniła mu parę spraw. Chociażby tą rzecz, że czasami, w pewnych
okolicznościach, można wybaczyć niektórym osobom, że akurat zepsuły babki z
piasku.

Kiedy dorośnie, te podstawy współżycia między ludzmi mogą być mu bardzo
pomocne.

PS. Nie wiedziałem, że zapisałaś Pajacyka na francuski. Taki mały, a już
taki mądry. No, no.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk