SDI *i* modem.

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 23:47:50 MET DST

 Witam !
 Właśnie przesłuchałem TPSA z trudnych pytań typu
"druga linia" i są problemy na horyzoncie. Nastawiając
się na nie mam pytanie: jak sprawuje się modem
na łączu "telefonicznym" SDI ?
 Ze strony TPSA:
+++++++++++
Sygnał telefoniczny jest przezroczyście przenoszony przez HIS-LT do
HIS-NT. Przenoszone są też inne sygnały takie jak: sygnalizacja DTMF,
identyfikacja dzwoniącego , impulsy taryfikacyjne itp. Komunikacja z
centralą telefoniczną odbywa się drogą analogową

 Ktoś z posiadaczy może się wypowiedzieć jak sprawuje
się faks - i zwykłe połączenie modemowe ?

 Dla porządku - 19200 da się przeżyć, ale MUSZĘ mieć
(modem), więc zakładając że drugiej linii "chwilowo" :> nie
dostanę - a SDI bym chciał....

 Z góry dziękuję za komentarze,
 pozdrowienia - Gotfryd

--