Re: SDI *i* modem.

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 03:27:34 MET DST

Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <smolik_at_stanpol.com.pl>
napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0109172341520.2565-100000@
irys.stanpol.com.pl...

> się na nie mam pytanie: jak sprawuje się modem
> na łączu "telefonicznym" SDI ?

[ciach]

> Ktoś z posiadaczy może się wypowiedzieć jak sprawuje
> się faks - i zwykłe połączenie modemowe ?

Chodzi ci o to, że masz jedną linię, na tej linii SDI i chcesz mieć jeszcze
fax/modem? Działa bez problemu o ile SDI będzie pierwszym urządzeniem
wpiętym w linię (bo jak odwrotnie - to SDI ci nie zadziała).

Oczywiście o łączeniu się modemem na 56k możesz zapomnieć, ale łączyć się
będzie. Pytanie - z jaką szybkością? Głowy nie dam, ale o ile pamiętam mi
modem 33'600 łączył się (podłączony za SDI) na coś w okolicy 28800 (chyba
było 26 tysięcy z groszami).