Re: SDI *i* modem.

Autor: Jack J. (jacejace_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 18:02:34 MET DST

"Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <smolik_at_stanpol.com.pl> wrote in
message

| Witam !
| Właśnie przesłuchałem TPSA z trudnych pytań typu
| "druga linia" i są problemy na horyzoncie. Nastawiając
| się na nie mam pytanie: jak sprawuje się modem
| na łączu "telefonicznym" SDI ?
| Ze strony TPSA:
| +++++++++++
| Sygnał telefoniczny jest przezroczyście przenoszony przez HIS-LT do
| HIS-NT. Przenoszone są też inne sygnały takie jak: sygnalizacja DTMF,
| identyfikacja dzwoniącego , impulsy taryfikacyjne itp. Komunikacja z
| centralą telefoniczną odbywa się drogą analogową
> [...]

Poproś BOK-istów o pokaz. Na pewno mają SDI, zeby pokazywac klientom, a
jesli nawet nie maja modemu pod reka, to skombinuj jakis, najlepiej
zewnetrzny i przynies ze soba - powinni Ci pomoc. Przyjdz z rana - wtedy
w BOKach jest jako-taki luz.

--
Tako rzecze Jack J.
"Jeśli w Nowy Rok pogoda, będą żniwa w połowie sierpnia bieżącego roku w