Re: SDI *i* modem.

Autor: Jan Gościcki (goscicki_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 01:42:09 MET DST

Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <smolik_at_stanpol.com.pl>
napisał w wiadomości

> Sygnał telefoniczny jest przezroczyście przenoszony przez HIS-LT do
> HIS-NT. Przenoszone są też inne sygnały takie jak: sygnalizacja DTMF,
> identyfikacja dzwoniącego , impulsy taryfikacyjne itp. Komunikacja z
> centralą telefoniczną odbywa się drogą analogową

Niezupełnie tak
Jeśli HIS jest zasilany, komunikacja z centralą jest cyfrowa.
Przy braku zasilania, analogowa.
> Ktoś z posiadaczy może się wypowiedzieć jak sprawuje
> się faks - i zwykłe połączenie modemowe ?

Poprawnie.

Miałem (i mam) modem Zoltrix 33600
Po instalacji HIS-a pozostawiłem właśnie z uwagi na obsługę faxu,
to znaczy możliwość odbierania i wysyłania faxów przez komputer.
Fax klasyczny również może być obsługiwany, jak dotychczas.
Alternatywnie mogę też łączyć sie z internetem przez stary modem.
(Nie próbowałem połączenia jednoczesnego modemem i HIS-em)

--
pozdrawiam
Janek