Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 01:29:03 MET DST

Shot napisał:

> Witam.

> Znalazłem.
>
> Art. 29. 1. Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną cało¶ć
> urywki rozpowszechnionych utworów lub drobne utwory w cało¶ci, w
> zakresie uzasadnionym wyja¶nianiem, analizą krytyczną, nauczaniem lub
> prawami gatunku twórczo¶ci.

Nic nie wyjasnia, nie uczy, nie jest krytykiem, zatem zadnego prawa do
umieszczania fragmentow utworow na serwerze www nie ma i czyniac to bez zgody
autorow prawa autorskie narusza swiadomie czyli naraza sie na wysokie
odszkodowania na rzecz kazdego autora.
Czyli naraza sie na dozywotnie bankructwo.

> Znalazłem.
>
> Art. 3. 2. Ustawę stosuje się również do osób fizycznych i prawnych
> oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowo¶ci prawnej, które
> przetwarzają dane w związku z działalno¶cią zarobkową, zawodową lub
> dla realizacji celów statutowych.
>
> Nie przetwarzam danych osobowych w związku z działalno¶cią zarobkową,
> zawodową lub dla realizacji celów statutowych. Rozumiem, że nie
> stosuje się do mnie tej ustawy.

stosuje sie "rowniez"
Administrowanie serwera www jest dzialalnoscia zarobkowa.
Wielkosc dochodow jest nieistotna.
Dodatkowo naruszasz prawa autorskie.
Zatem wiesz co cie czeka.
Czy juz odciales wszystkie linki hipertekstowe prowadzace do materialow
podlegajacych ochronie praw autorskich ?

Pamietaj ze sa teraz gromadzone dowody naruszania praw autorskich i strony www
sa zapisywane
jako dowody w ewentualnej sprawie o odszkodowanie

Dlatego zablokowanie linkow do tresci naruszajacych prawa autorskie to twoj
obowiazek.