Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:53:20 MET DST

Witam.

Shot pisze:

> Gdzie w Sieci mogę znaleźć ustawę o prawie autorskim?

Znalazłem.

Art. 29. 1. Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną całość
urywki rozpowszechnionych utworów lub drobne utwory w całości, w
zakresie uzasadnionym wyjaśnianiem, analizą krytyczną, nauczaniem lub
prawami gatunku twórczości.

> Gdzie w Sieci mogę znaleźć ustawę o danych osobowych?

Znalazłem.

Art. 3. 2. Ustawę stosuje się również do osób fizycznych i prawnych
oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, które
przetwarzają dane w związku z działalnością zarobkową, zawodową lub
dla realizacji celów statutowych.

Nie przetwarzam danych osobowych w związku z działalnością zarobkową,
zawodową lub dla realizacji celów statutowych. Rozumiem, że nie
stosuje się do mnie tej ustawy.

Pozdrav
-- Shot

--
------ sygnaturki ------> <http://shot.pl/> <------- taglines -------
Science Explained (by Kids): In some rocks you can find the fossil