Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 02:10:04 MET DST

Witam.

Jacek pisze:

> Nic nie wyjasnia, nie uczy, nie jest krytykiem, zatem zadnego prawa do
> umieszczania fragmentow utworow na serwerze www nie ma

Nadal uważam, że opis działu Usenet był wystarczającym "wyjaśnieniem"
w rozumieniu ustawy.

> i czyniac to bez zgody autorow prawa autorskie narusza swiadomie

Na pewno nie świadomie.

> stosuje sie "rowniez"

Nie rozumiem.

> Administrowanie serwera www jest dzialalnoscia zarobkowa.

Nie administruję tym serwerem.

> Dodatkowo naruszasz prawa autorskie.

W moim rozumieniu ustawy nie naruszałem.

> Czy juz odciales wszystkie linki hipertekstowe prowadzace do materialow
> podlegajacych ochronie praw autorskich?

Tak.

Pozdrav
-- Shot

--
------ sygnaturki ------> <http://shot.pl/> <------- taglines -------
I hope life isn't a big joke, because I don't get it.