Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 11:51:29 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
[. . . ]

> Nic nie znajdziesz poza prawem autorskim.
> Oczekuje niezwlocznego skasowania wszystkich tekstow mojego autorstwa
> zgromadzonych nielegalnie, z naruszenie praw autorskich na serwerze
shot.pl, bez
> mojej zgody.
>
> Dodatkowo zgromadzone archiwum narusza Ustawe o ochronie danych
osobowych
> poniewaz umozliwia identyfikacje danych osobowych autora.

Jacku !

Bardzo proszę, błagam! Powtórz powyższe, w odniesieniu do serwerów
news.icm.edu.pl , news.cyf-kr.edu.pl , news.mimuw.edu.pl ,
ict.pwr.wroc.pl oraz kilku innych! Te serwery również _nielegalnie_
gromadzą Twoje wypowiedzi, najwyższy czas zaprzestać tych niecnych
praktyk!

Myślę, że ich administratorzy z chęcią wypełnią Twoją prośbę, wystarczy
się do nich zwrócić!

B.

PS. FUT olany