Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:47:08 MET DST

Witam.

Jacek pisze:

> Nic nie znajdziesz poza prawem autorskim.

Gdzie w Sieci mogę znaleźć ustawę o prawie autorskim?

> Oczekuje niezwlocznego skasowania wszystkich tekstow mojego autorstwa
> zgromadzonych nielegalnie, z naruszenie praw autorskich na serwerze shot.pl, bez
> mojej zgody.

Z tym mam problem - nie wiem, które są Twojego autorstwa (spora część
to fragmenty gdzieś cytowane). Jak mam je rozpoznać?

> Dodatkowo zgromadzone archiwum narusza Ustawe o ochronie danych osobowych
> poniewaz umozliwia identyfikacje danych osobowych autora.

Gdzie w Sieci mogę znaleźć ustawę o danych osobowych?

Pozdrav
-- Shot

--
------ sygnaturki ------> <http://shot.pl/> <------- taglines -------
A newspaper headline: Something went wrong in jet crash, experts say.