Re: wirus ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 22:43:31 MET DST

> Przeszkolic! Przeciez do pracy na kazdym urzadzeniu od
> obrabiarki do komputera trzeba kogos przeszkolic.

Nie porownuj obrabiarki, urzadzenia mechanicznego z komputerem

> Dawno temu u mojej mamy w pracy byly Timexy 2048.
> Notorycznie sie psuly, gdyz byly wylaczane wtyczka
> z kontaktu. Odkad powiedzialem tym paniom tam, ze
> Timex ma wylacznik z boku, liczba awarii przetwornicy
> spadla praktycznie do statystycznie pomijalnych przypadkow.

A jaka byla rzeczywista przyczyna awarii ?
Wadliwe przetwornice ?

> Takze nie mowmy ze sie nie da, bo sie da:)
> I chocby expert nie wiem ile tych antywirusow zainstalowal
> na serwerze to one i tak beda docierac do adresatow,

nieprawda
i swojej tezy nie potrafisz udowodnic, a ja potrafie udowodnic, ze nie
beda docieraly do adresatow.

> dlatego obrona indywidualna tez jest konieczna.c.b.d.u.

tez jest konieczna, ale czesto niemozliwa do realizacji.

Zreszta mowimy o wirusach internetowych, pocztowych a nie byle jakich.
Wystarczy do tego postu dopisac jedna linijke z

begin cos tam cos tam i nie zakonczyc endem
i juz czytnik poczty zacznie sie wywalac.
A na pececie nic sie nie wykryje.