Re: Bezpieczeństwo

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 18:32:06 MET DST

> To ty nie majacz. Dałem ci przykład że na innych przeglšdarkch działa
> prawidłowo, czyli jest pewnie błšd sylaby.

Juz 10 osob odpisalo ze nie masz racji i nie kontynuuj tego.
Wpisujesz moj adres w http://www.deja.com/
klikasz
otrzymujesz wyniki poszukiwania
i pojawia sie link:
Did you mean ( a tutaj moj adres e-mail robity na 2 czlony oddzielone
spacja, 5 znakow, spacja i pozostale znaki adresu).

Kilka osob napisalo ze to jest podpowiedz, tylko czego i po co ?
Gdy szykam wlasnie wedlug adresu e-mail.

Niemniej jezeli ktos potrafi odnalezc sens tego podzialu query string
spacja, to bede wdzieczny za wyjasnienia.
Ale prosze nie odpisywac bez zastanowienia.
Tak dziala w Sylabie , IE i pewnie innych, bo to jest spacja
a nie kod "@" > %40
A gdy jest spacja to wyszukiwarka trakktuje to zapytanie
jako : a ^ b , czyli blednie.

Zatem przemysl to, zastanow sie i dopiero wtedy odpowiadac