Re: Bezpieczeństwo

Autor: Mark (tenchi_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 19:14:06 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Juz 10 osob odpisalo ze nie masz racji i nie kontynuuj tego.
> Wpisujesz moj adres w http://www.deja.com/
> klikasz
> otrzymujesz wyniki poszukiwania
> i pojawia sie link:
> Did you mean ( a tutaj moj adres e-mail robity na 2 czlony oddzielone
> spacja, 5 znakow, spacja i pozostale znaki adresu).
Gdzie jest ten link? Bo ja tam nie widzę takiego linku. U mnie działa to
prawidłowo, po wpisaniu twojego adresu otrzymuje normalnie stronę
zawierającą wyniki wyszukiwania.
Sprawdzałem to w dwóch różnych przeglądarkach.

> Kilka osob napisalo ze to jest podpowiedz, tylko czego i po co ?
> Gdy szykam wlasnie wedlug adresu e-mail.
>
> Niemniej jezeli ktos potrafi odnalezc sens tego podzialu query string
> spacja, to bede wdzieczny za wyjasnienia.
> Ale prosze nie odpisywac bez zastanowienia.
> Tak dziala w Sylabie , IE i pewnie innych, bo to jest spacja
> a nie kod "@" > %40
Już pisałem że w IE6 i Operze 5.12 działa prawidłowo. Tylko jakoś zawsze
u ciebie nie chce nic działać prawidłowo, pewnie wysyłasz jakieś fluidy
które źle oddziaływają na twój komputer :-> A ci co pisali do ciebie to
pewnie nie wiedzą nawet jak posługiwać się wyszukiwarką.
Albo może to Echelon miesza coś w twoim komputerze?
Ooops, to chyba miała być tajemnica służbowa. Błagam szefostwo tylko nie
degradujcie mnie do pracy na parkingu i nie odcinajcie dostępu do
Internetu.

Fut tradycyjnie olany.

--
Mark