Re: Spa, reklamowy z OPENKONTAKT bia.pl

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 18:31:24 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Nie moge sie zgodzic, poniewaz bez podpisanego pelnomocnictwa nie
moge
| cie reprezentowac, ani czytac materialow ktorych jestes
adresatem.

Nawet jesli bedzie to do ciebie przychodzilo z mojego adresu?

| to idz i pros na grupe pl.comp.www

Potrafie sklecic strone www, ale pomysl o tych wszystkich
uzytkownikach internetu bombardowanych spamem ktozy tego nie
potrafia.

| Jezeli tak postapisz bez mojej zgody to naruszysz prawo, i
narazisz
| reklamodawcow
| na wyplate odszkodowan, ktorymi sam zostaniesz obciazony.

Dlaczego akurat reklamodawcow? Jak juz to spamerow, ale pomysl
jakbys bral procent od kazdej wygranej, w imieniu odbiorcy, sprawy
sadowej? Kupil bys sobie biblioteke kongresu!

| I prawnicy sie glowia co z tym zrobic.

Juz masz wynajetych prawnikow? Jestes szybki, tu z jednej strony
udajesz skromnego, nie chcesz sie tym zajac a po cichu juz
pracujesz! Brawo! To moze jednak zaczniemy ci wysylac te listy?
Pomysl jaka kopalnia pieniedzy moga sie okazac!

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl

PS. Jak chcesz otrzymywac odpowiedzi mailem to musisz pisac poster
a nie pl.test, ktos cie wprowadzil w blad.